Panduan Banner

Simpan Duit Anda Untuk Membuat Banner Sekarang ! Kerana Anda Ialah Pakar Membuat Banner Yang Professional !
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..
Saudara yang saya amat hormati sekalian...
Banner amat penting untuk pengiklanan dan ia adalah salah satu cara pengiklanan yang berkesan selain daripada iklan tulisan. Iklan banner ini juga boleh dipamerkan di blog, forum, website dan mana-mana iklan yang memerlukan banner.
Kalau anda nak tahu, banner juga dapat menarik perhatian ramai.. Kerana banner yang beranimasi ini dapat menarik minat orang ramai untuk tahu lebih lanjut mengenai banner yang dibuat.                                                                                       Pengiklanan merupakan salah satu cara mempromosikan laman web bagi tujuan mendapatkan trafik atau pun pelawat, sama ada untuk tujuan menanbahkan bilangan pelawat ataupun tujuan menukarkan pelawat tersebut kepada menjadi seorang pembeli.
Di dalam usaha menarik pengguna internet untuk banner iklan kita, maka kita perlu tahu apakah ciri-ciri atau kriteria penting yang perlu ada pada sesuatu banner. Ini adalah amat penting agat bayaran yang dikeluarkan untuk iklan tersebut berbaloi dan memberikan kesan yang diinginkan iaitu menambahkan keuntungan jualan produk anda di laman web.                              

  Fakta Yang Wajib Tahu !
 Tahukah anda, bahawa kos untuk pembelajaran untuk  belajar menghasilkan grafik memakan kos yang sangat besar?
 Hadir ke seminar belajar grafik menggunakan Adobe Photoshop biasanya kos  RM800.00!
 Seorang pereka grafik yang professional boleh menghasilkan pendapatan lumayan sehingga 4 angka setiap bulan!
 Tak semua orang, malah hanya sebahagian kecil saja yang tahu menggunakan Adobe Photoshop untuk menghasilkan grafik dengan baik, samada peringkat asas atau sederhana. Apatah lagi menghasilkan grafik taraf professional dan  antarabangsa!
                               
   Mengapa Menggunakan Banner ?
 Memang banyak cara untuk mengiklan, tetapi, banner ialah teknik pengiklanan paling berkesan. Kerana, dengan banner pelbagai saiz, anda boleh menarik ribuan pengungjung untuk ke website anda serta merta. Malah, jika seseorang itu melihat lebih daripada 7 kali, mereka akan terpengaruh dengan iklan banner anda dan mereka melawati website anda serta merta !
                                
   Dan Tahukah Anda, Bahawa Anda Boleh... 
Menghasilkan pendapatan sehingga 4 angka sebulan.


Mereka grafik sendiri tanpa perlu mengupah para pereka grafik laman web lagi. 

 Anda boleh menjual produk grafik anda sendiri dan menghasilkan keuntungan  sehingga 4 angka sebulan.. 
                                 
Pelajari Cara Membuat Banner Beranimasi, Berkualiti Dan Pelbagai Size Hanya Dalam Masa 30 Minit

"Baru Sahaja Dipasarkan Di Pasaran Malaysia!

Hangat!!"
 

Untuk mendapatkan maklumat yang lebih lagi tentang Panduan Banner ini, sila layari :Panduan Banner

                                            
Share:

0 comments:

Satu Malaysia

Satu Malaysia
Dikuasakan oleh Blogger.
Lazada Malaysia

Facebook

'; /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })(); '; // required: replace example with your forum shortname /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function () { var s = document.createElement('script'); s.async = true; s.type = 'text/javascript'; s.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/count.js'; (document.getElementsByTagName('HEAD')[0] || document.getElementsByTagName('BODY')[0]).appendChild(s); }());

Recent Posts

Pages

Theme Support