QURAN TERJEMAH PER KATA



dilengkapi Asbabun Nuzul yang memperkayakan al-Qur'an ini.

maksud di bawah setiap ayat al-Qur'an mempermudah kita memahami erti dan isi al-Qur'an.

"Betapa nikmat membaca al-Qur'an kalau faham kata per kata dari setiap ayat seperti orang Arab ..."
Share:

PEMBALASAN DI DUNIA (Akibat Derhaka Kepada Orang Tua)


Penampilan lelaki itu jauh dari ukuran moden.
Rambutnya, yang panjang separas bahu
mengerbang. Biji matanya tak pernah terlihat
kerana sentiasa dilindungi kacamata hitam. Namun
semua gayanya itu bukan dimaksudkan
memperlihatkan kehibatanya. Apalagi,pakaian
yang dikenakan juga agak sederhana, kalau tidak
boleh dikatakan lusuh.
Share:

KUASA FOURM

"Jimatkan Wang Anda Dan Lakukan Promosi Perniagaan Melalui Internet TANPA Memerlukan Kos Yang Besar!" 

Saban hari usia perniagaan anda semakin meningkat. NAMUN, hasil pendapatan yang diperolehi tidaklah sehebat yang dimahukan. Malah, anda juga sering kepelikan mengapa orang lain 'dipuja', disanjung, dihormati dan berjaya dengan cemerlang di dalam jualan produk yang mereka lakukan?
Sebaliknya anda terus ketinggalan dan hasil jualan produk anda tidaklah sekencang yang diharapkan. Biar saya nyatakan apakah kesilapan anda jika ia terjadi kepada anda. Sebenarnya anda hanya mahu mempromosi sehingga terlupa satu perkara yang amat penting iaitu MEMBINA KREDIBILITI.
"Apa itu kredibiliti?
Share:

Pertandingan akhir tahun from Raja Kamil

Salam.....& selamat sejahtera

Pengunjung yang di hormati sekelian.
Di sini saya ingin memberi tahu satu berita menarik.
Beritanya ialah:
Share:

Panduan Membina Laman Web

Dunia Internet anda bermula di sini...


Jimatkan wang anda dengan panduan mudah langkah demi langkah membina laman web dan salesletter anda sendiri...
Disertakan panduan Cpanel, memasang Autoresponder, Ad Rotator, Sistem Affiliate,
Borang, dan Skrip Tambahan.



Adakah anda selama ini tercari-cari satu panduan yang lengkap tentang cara yang mudah membina laman web sendiri...?
Share:

Cara Untuk Menghilangkan Bau Badan

Fakta MENGERIKAN Yang Anda
Tidak Pernah Tahu Tentang
"Deodorant" Yang Anda Pakai
Tiap-Tiap Hari 


"...dan bagaimana anda mungkin telah terpedaya
bertahun-tahun lamanya"
Share:

Kerja Kerajaan

RAMAI YANG DAH BERJAYA DAPAT
    KERJA KERAJAAN DENGAN RAHSIA
              INI. ANDA BILA LAGI? 
Kini Usah Buang Masa Anda Lagi Kerana Sebentar Lagi Anda Akan  Ditunjukkan Rahsia - Rahsia Yang Sebenarnya Untuk Mendapat Kerja Yang Anda idam - Idamkan Selama Ini...                      

   Adakah anda?   
- Sering dipanggil menghadiri temuduga di sektor awam, tapi dapatnya tak pernah sekalipun
- Sudah mengsisi borang permohonan kerja di sektor awam berulang - ulang kali, tapi masih tidak dipanggil - panggil menghadiri temuduga
- Anda baru menghabiskan pengajian di sekolah/universiti, dan risau untuk menghadiri temuduga kerana langsung tiada pengalaman temuduga.  
- Anda pernah datang temuduga, tapi bila sampai di tempat temuduga, anda berpatah balik...
- Anda tercari - cari panduan untuk persediaan temuduga kerja kerajaan, tapi tidak menjumpainya...
- Anda tak tahu apa nak jawab semasa disoal oleh panel penemuduga kerja kerajaan. Terkebil - kebil mata anda....blur!
- Anda ditanya soalan 'killer' oleh panel penemuduga, mati akal anda dibuatnya..
- Anda serang dibayangi mitos - "nak masuk gov kena ada kabel". Inilah fikiran songsang yang selama ini menghantui anda!
- Anda lemah bahasa Inggeris, dan anda sangat takut sekiranya panel penemuduga menyoal anda dalam bahasa tersebut!
- Anda ada ijazah, tapi bolehkah anda apply jawatan yang perlukan SPM saja...Anda tak tahu...
- Anda menunggu masa dibuang kerja di syarikat anda bekerja, kerana syarikat nak bankrup...Anda benar - benar risau..
- Anda ingin tahu apa soalan - soalan yang sering ditanya oleh panel penemuduga kerja kerjaan, tapi anda tak tahu bagaimana nak ketahuinya...
- Dan bermacam - macam problem lagi yang bermain - main dalam fikiran anda...(tak perlu diceritakan semuanya - 10 page tak habis:) Sila layari :
Kerja Kerajaan
                                                                 
  Ya, itu baru sekelumit dari masalah yang sedang melanda rakan - rakan kita yang ingin mencari kerja di sektor awam.....Bukan senang nak dapat kerja di sektor awam ini jika anda tidak tahu rahsianya...Mungkin anda akan berkata " tiada rahsia - rahsianya, dipanggil temuduga, datang, dan jawab je apa - apa soalan yang ditanya". Adakah anda pasti dengan melakukan itu saja anda mampu berjaya dapatkan kerja yang anda idam - idamkan, iatu kerja kerajaan?
Anda silap! Ianya tidak semudah anda sangkakan..Oleh sebab itulah laporan ini ditulis khas buat anda. Ianya disediakan khas untuk membantu orang seperti anda yang sememangnya menginginkan kerjaya di sektor awam sebagai kerjaya tetap.

  Oleh itu... 
"Jika Anda Benar-Benar Serius Untuk Mendapatkan Pekerjaan Di Sektor Awam, Anda Memang WAJIB Membaca Laporan Ini!" Sila layari  : Kerja Kerajaan 
Tahukah anda, bahawa ramai yang diberhentikan kerja pada tahun 2008 hinggalah pada pertengahan tahun 2009 ini. Bukannya sedikit yang diberhentikan, tapi berpuluh - puluh ribu orang. Inilah angkara kegawatan ekonomi global yang telah melanda dunia pada masa itu...
Tanpa diduga krisis kegawatan ekonomi seperti yang pernah berlaku pada tahun 1998 berulang kembali pada 2009.Tapi kegawatan ekonomi GLOBAL yang melanda ini bukan seperti yang berlaku pada tahun 1998 yang hanya melibatkan Asia saja, tetapi ianya lebih menakutkan di mana ianya melibatkan seluruh dunia! Ya, amat menakutkan!
Walaupun ekonomi sudah agak pulih buat masa ini, tapi adakah anda rasa kesemua mereka yang telah diberhentikan kerja tersebut dapat mencari kerja yang menjamin masa depan mereka?  



Itu satu hal, hal lain yang lebih besar.... 
 Ini perihal mereka yang diberhentikan kerja, bagaimana pula anak-anak muda kita yang bakal menamatkan pengajian di kolej-kolej dan di universiti-universiti? Harapan mereka begitu tinggi, iaitu memperoleh kerja sebaik saja menggenggam segulung ijazah ataupun sijil. Akan tetapi memandangkan MALAPETAKA DAHSYAT yang sedang melanda dunia sekarang ini yang mana ianya lebih dahsyat daripada tsunami mahupun gempabumi, tidak hairanlah akan munculnya "penanam - penanam anggur" ataupun penganggur terhormat dengan mendadaknya.
Sudahla terpaksa membayar semula pinjaman PTPTN, nak menyara hidup pun tak mampu. Terpaksa lah menebalkan muka mengharapkan simpati dari orang tua yang telah berhabis duit untuk menyediakan pelajaran buat mereka. Tapi apakan daya mereka, anak yang diharapkan mendapat jawatan tinggi dan kerja yang baik-baik terpaksa lagi mengharap belas ihsan dari mereka semata-mata kerana MALAPETAKA YANG DAHSYAT ini. Akan tetapi, ianya tidak akan terjadi sekiranya anda..                                                                      
Bekerja di Sektor Awam!!!
 

Ya benar, dengan bekerja di sektor awam, masa depan anda telah cerah. Anda tidak perlu risau akan kemelesetan ekonomi sekiranya ia datang lagi. Kerja kerajaan bakal menyelamatkan anda dari sebarang kemungkinan dan juga risiko. Dan kerana inilah sebabnya mengapa ramai orang berlumba-lumba ingin memohon pekerjaan tetap di sektor awam kerana ia lebih TERJAMIN dan banyak KELEBIHANNYA. Layarilah :Kerja Kerajaan 
Siapapun Amat Sukakan Kerja Kerajaan! 

Banyak kelebihannya bekerja dengan sektor awam dan saya percaya disebabkan kelebihan-kelebihan inilah mengapa begitu ramai orang memohon jawatan kosong yang diiklankan di sektor awam. Antara kelebihan-kelebihan yang anda dapat sebagai seorang penjawat awam ialah:
- Elaun perumahan
Ya, anda dapat elaun perumahan pada setiap bulan. Usah risau lagi untuk membayar sewa bulanan rumah anda kerana elaun ini sudah pasti akan membantu.
- Cost of living allowance (COLA)
Anda bekerja di bandaraya yang taraf hidupnya adalah tinggi? Memang semuanya mahal, dari tambang bas, makan, tol dan lain - lain. Tahukah anda bahawa COLA ini dibayar berdasarkan di bandar mana anda bekerja?                                                     
- Imbuhan tetap khidmat awam (Itka)
Anda sebagai kakitangan awam, ada satu imbuhan khas disediakan khas buat anda. Ini adalah satu penghargaan buat mereka yang berkhidmat buat negara.
- Kenaikan gaji setiap tahun
Anda berkhidmat untuk kerajaan, sudah pasti ada kenaikan gaji tahunan anda. Lagi lama anda berkhidmat, lagi tinggi kenaikan gaji yang anda perolehi. Sudah pasti anda sukar nikmati kenaikan ini di mana - mana selain di sektor awam.
- Kemudahan pinjaman komputer dan kenderaan
Anda mahu buat pinjaman komputer ataupun pinjaman kenderaan? Dengan sepantas kilat anda boleh mendapatkannya.   
- Cuti tahunan mengikut kelayakan
Tahukah anda bahawa cuti diberikan paling minima adalah 14 hari iaitu buat pekerja am. Jika anda berjawatan professional, cuti anda adalah 25 hari. Itu belum campur lagi dengan kenaikan cuti tahunan dan juga kenaikan pangkat.                                      
- Cuti bersalin
Usah risau - risau jika anda rasa anda/orang rumah anda perlu ambil cuti bersalin 2 bulan. Sudah tentu ianya diberikan dengan gaji terus jalan!
- Pinjaman perumahan
Ya, anda boleh mula memiliki aset terbesar dalam kehidupan anda, iaitu rumah! Dalam masa yang singkat, anda sudah boleh mula membuat pinjaman untuk membeli 'banglo' idaman anda.
- Caruman KWSP atau pencen
Anda pilih mana anda suka. Nak KWSP ke pencen ke? Kedua - duanya ada kelebihan tersendiri. Jadi, usah risau akan masa depan anda lagi..
- Bersara pada umur 58 tahun
Sungguh lama anda berkhidmat dalam kerajaan tu..Jika di luar sana, adakah anda akan diberikan peluang berkhidmat selama itu?
- Peluang kenaikan pangkat
Siapa taknak naik pangkat kan? Naik pangkat maknanya naik gaji dan juga anda naik selevel lagi dari tahap anda sebelum ini. Kiranya anda jadi bos la ni..
- Peluang melanjutkan pelajaran
Wah! Sambung belajar pun diberikan peluang. hebat tu! Dan untuk makluman anda, anda juga akan diberi peluang tajaan untuk menyambung pelajaran anda. Sudah tentu ini memberikan 1001

kebaikan buat anda dan juga kerajaan.                                                                       - Peluang untuk berkursus dari semasa ke semasa
Boleh dikatakan pada setiap bulan anda akan dihantar ke kursus. Sudah tentu banyak ilmu pengetahuan yang anda pelajari percuma yang di'support' oleh kerajaan. Jika anda hadir sendiri kursus tersebut, dekat 4 angka juga anda perlu bayar setahun.
-Lebih banyak masa diluangkan bersama keluarga
Ya, kini anda akan punyai lebih banyak masa bersama keluarga berbanding kehidupan sebelum ini. Dan keluarga anda semakin menyayangi anda seadanya...
Oleh itu,tidak hairanlah mengapa terdapat beratus-ratus ribu orang telah memohon untuk berkhidmat dalam sektor awam pada setiap tahun. Akan tetapi, adakah mudah untuk memasuki sektor awam ini ? Jika anda fikir memang mudah untuk bekerja kerajaan, anda silap....             Sila layari : Kerja Kerajaan
       
FAKTA PENTING!

Lebih 700,000 permohonan telah diterima pada tahun 2007 dan yang dipanggil temuduga adalah 350,000 untuk mengisi 38,000 jumlah kekosongan di sektor awam
Lihatlah betapa ramainya memohon untuk mengisi kekosongan di sektor awam. Itu tahun 2007, bagaimana pula tahun 2008 yang menyaksikan bermulanya krisis ekonomi global ini. Sudah pasti bilangan permohonan untuk memasuki kerja sektor awam melebihi 1 juta orang!! Peratusan untuk anda berjaya mendapatkan jawatan yang diidam-idamkan itu hanyalah 5.4 % sahaja. Sangat sukar bukan? Apapun, untuk membuatkan anda terpilih bagi kekosongan itu, anda perlu..
Lalui dan Lulus Temuduga di Sektor Awam
Persaingan untuk mendapatkan kerja kerajaan AMAT tinggi dan peluang untuk anda berjaya adalah tipis jika anda langsung TIDAK TAHU bagaimana untuk bersedia menghadapi temuduga tersebut.


Tidak Perlu Risau Lagi!!!  
 Kini anda tidak perlu pening-peningkan kepala memikirkan " bagaimana la aku nak lulus temuduga ni yer ? ". Kerisauan dan ketakutan anda akan saya selesaikan kerana saya bukannya menyediakan "kabel besar" yang boleh menjamin anda lulus temuduga tersebut tetapi kaedah-kaedah dan teknik-teknik rahsia yang terbukti berkesan yang dapat membantu anda lulus temuduga. Insyallah.................. 
Adakah anda tidak sabar lagi ? Oleh itu, terbongkarlah rahsia ini kepada anda yang benar-benar ingin bekerja di sektor awam dimana ianya adalah kerja yang diidam-idamkan oleh anda selama ini... Sila layari :  Kerja Kerajaan                                                                                                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                    
Share:

Mentor Jutawan Malaysia

Anda tercari-cari jawapan kepada
"Bagaimana hendak jadi kaya?"
Pelajari Minda, Strategi dan Teknik Kekayaan
8 Mentor Jutawan Malaysia!

Kini, mentor usahawan Jutawan, Jurulatih Jutawan, Jutawan MLM, Jutawan Senyap, Jutawan Berani Gagal dan Jutawan Internet mendedahkan...
Ikuti transkripsi penuh temubual Irfan Khairi
bersama 8 ikon & mentor jutawan...
Memang tidak dapat dinafikan lagi, kelapan-lapan jutawan ini tahu segala rahsia, tip, strategi, teknik dan minda bagaimana hendak menjana berjuta ringgit!
Apakah harga satu ilmu yang boleh diperturunkan oleh satu jutawan kepada anda untuk kejayaan anda?
Berapa banyak wang yang anda boleh perolehi sekiranya anda ketahui rahsia kelapan-lapan mentor jutawan ini?
1. Dato’ Dr Fadzilah Kamsah, mentor kepada mentor!
2. Azizi Ali, Jurulatih jutawan
3. Dato' Dr Rusly (Chef Li), Jutawan Senyap
4. Dato’ Dr Azman Ching (Jutawan MLM)
5. Billi Lim, Jutawan Berani Gagal
6. Dato’ Hussamuddin, Pengasas Kumpulan Karangkraf
7. Abang Abu, Usahawan/Motivator/Jutawan dari Singapura
8. Irfan Khairi, Jutawan Internet
Bayangkan anda boleh duduk bersemuka dengan kesemua ikon jutawan ini dan mereka mendedahkan mutiara-mutiara ilmu satu demi satu kepada anda!
Bayangkan setiap jutawan ini membantu anda meledakkan pendapatan anda - hanya satu kunci yang disampaikan boleh melipatkali gandakan pendapatan anda. Tetapi, di sini, anda akan memperolehi seratus satu kunci kejayaan!

Mentor Jutawan #1:
Dato' Dr Fadzilah Kamsah 
Pakar motivasi #1 Malaysia, Dato' Dr Fadzilah Kamsah tidak lagi perlu diperkenalkan. Telah mengendalikan lebih daripada 7000 ceramah motivasi. Dalam Mentor Jutawan, beliau mendedahkan strategi-strategi bagaimana anda boleh menjadi seorang usahawan yang cemerlang. Dato' Dr Fadzilah Kamsah memberi petua-petua hebat berteraskan contoh moden dan contoh Islamiah tentang minda seorang Jutawan.
Dato' Dr Fadzilah Kamsah mendedahkan:
- kisahnya yang tidak mendapat sokongan bapa apabila ingin memulakan perniagaan!
- rahsia kejayaan beliau dalam bidang motivasi!
- walaupun 9/10 rezeki datangnya dalam perniagaan, tetapi apakah penyebab 9/10 perniagaan gagal!
- rahsia dalam menggandakan ilmu di dalam diri sendiri
- cara menjadikan stress suatu yang positif.
... dan banyak lagi!Sila layari :http: Mentor Jutawan Malaysia

"Seseorang yang ingin cemerlang dalam apa jua bidang pun mesti ada guru dan mesti berguru. Dan ini yang orang kadang-kadang terlepas pandang" - Dato’ Dr Fadzilah Kamsah


Mentor Jutawan #2:
Azizi Ali

Jurulatih Jutawan
Pakar kewangan #1 Malaysia, Azizi Ali mendedahkan apa yang diperlukan untuk menjadi jutawan. Jurulatih jutawan telah melahirkan ramai jutawan melalui buku-buku dan juga seminarnya. Penulis buku terlaris termasuk, Jutawan Dari Planet Jupiter dan Lahirnya Seorang Jutawan. Azizi Ali mendedahkan apa yang diperlukan untuk menjadi seorang jutawan ekstrem!
Antara topik yang didedahkan:
- apa satu perkara yang dilakukannya setelah perniagaan pertamanya gagal yang menjaminkan kejayaan perniagaan seterusnya?
- bagaimana untuk memastikan lagi banyak wang kita dapat, tidak menjadi lagi banyak wang dibelanja?
- 5 kunci menjadi jutawan ekstrem
- faktor No #1 penting sebelum memulakan perniagaan!
- bagaimana menggandakan pendapatan anda cara jutawan-jutawan lakukan!


... dan banyak lagi!Sila layari :  Mentor Jutawan Malaysia


"Lalu terjumpa satu formula kejayaan di mana lebih banyak buku yang saya baca, maka saya bertambah kaya" - Azizi Ali 
 

Mentor Jutawan #3:
Dato' Dr Rusly B Abdullah (Chef Li)

Jutawan Senyap
Penulis buku trilogi terkenal, "Jutawan Senyap", Chef Li mendedahkan rahsia untuk menjadi jutawan bidang masakan (food & beverage). Pengasas Institut Kulinari Anjung Seri, Chef Li bukan sahaja pakar dalam bidang masakan, tetapi, beliau telah melahirkan ramai usahawan-usahawan bidang masakan.
Antara topik yang didedahkan:
apa yang membuat Chef Li memulakan perniagaan gerai dan berhenti kerja sebagai pegawai bank bergaji besar?
tentunya langkah beliau dikritik oleh keluarga dan kenalan- apa yang dilakukannya?
masakan yang sedap tidak menjaminkan perniagaan makanan anda berjaya! Ketahui prinsip 3C
- perniagaan makanan margin untung lebih 100%!
- apakah maksudnya formula kejayaan Chef Li TNS x L?
- teknik di mana walaupun perniagaan kecil - cara ini menjaminkan anda untuk menjadi jutawan!


... dan banyak lagi!Sila layari :  Mentor Jutawan Malaysia


"Jadi apabila kita jumpa dengan idola yang tepat, kita akan mendapat nasihat-nasihat yang positif" - Chef Li 


Mentor Jutawan #4:
Dato' Dr Azman Ching
Jutawan MLM
Jutawan MLM terkemuka, Dato' Dr Azman Ching mendedahkan kisah perit jerihnya, bagaimana daripada zero, menjadi seorang hero. Pakar motivasi dan juga usahawan yang disegani, Dato Dr Azman Ching mendedahkan rahsianya bagaimana beliau menjadi jutawan MLM dengan lebih 250,000 orang downline!
Antara topik yang didedahkan:
pentingnya komunikasi dalam perniagaan dan bagaimana sekiranya anda yang pemalu juga boleh hebat dalam komunikasi!
- rahsia menjadi hebat dalam MLM
- Teknik "Doktor dalam peperangan" yang pasti akan melipatkali gandakan prospek anda!
- strategi A-B-C dalam mendapatkan downline pada bila-bila masa sahaja, tidak kira keadaan kewangan anda!
- formula kekayaan Azman Ching = K-A-S-H

... dan banyak lagi! Sila Layari :  Mentor Jutawan Malaysia


"Apa yang paling penting adalah setelah kita miliki segala-galanya, maka satu lagi yang kita beri adalah kepada masyarakat" - Dato' Dr Azman Ching

Mentor Jutawan #5:
Billi Lim

Jutawan berani gagal
Jutawan yang berani gagal, World's No #1 Failure Guru, Billi Lim. Sejak kecil, dalam hubungan kekeluargaan, beliau gagal. Dalam pendidikan, beliau gagal. Dalam cinta, beliau gagal. Dalam perniagaan beliau gagal. Sehingga Billi jumpa formula berani gagal! Kini Billi Lim merupakan penulis dan speaker yang terkenal dengan gayanya tersendiri memberi fokus bahawa kegagalan adalah batu loncatan untuk berjaya.
Antara topik yang didedahkan:
- kisahnya yang gagal dalam segala-galanya!
- bagaimana ubahkan kegagalan menjadi kejayaan
- menjadi gembira tidak memerlukan syarat- rahsia berfikiran positif!
- cara menghilangkan perasaan takut pada rejection dan bagaimana mengurangkan rejection!
- apakah yang dimaksudkan dengan X-Factor di mana semua jutawan perlu ada?


... dan banyak lagi! sila layari: Mentor Jutawan Malaysia


"Sekarang, jika kita tidak ambil risiko dan berani, kita tidak boleh jadi kaya. Tidak boleh menjadi jutawan kerana peluang adalah lebih banyak daripada dulu" - Billi Lim

Mentor Jutawan #6:
Dato' Hussamuddin Yaacob
Pengasas Kumpulan Karangkraf Sdn Bhd
Karangkraf kini merupakan pengeluar majalah terbesar di Malaysia. Juga, merupakan syarikat percetakan terbesar di Malaysia. Apakah rahsia Dato' Hussamuddin yang lahirnya dalam keluarga yang memiliki sebuah kedai majalah (teramat kecil), dan kini memiliki syarikat penerbitan terbesar di Malaysia?
Antara topik yang didedahkan:
- kisah Dato' Hussamuddin
- daripada kedai majalah kecil, menjadi penerbit terbesar di Malaysia!
- rahsia memupuk persekitaran kerja yang hebat
- kesilapan utama yang kritikal ramai usahawan-usahawan lakukan!
- rahsia perniagaan, walaupun sekiranya tiada permintaan!
- mindset jutawan


... dan banyak lagi! Sila layari : Mentor Jutawan Malaysia 


"Saya fikir walaupun saya miskin, saya mesti berikhtiar untuk berjaya. Dan untuk berjaya mesti melalui perniagaan" - Dato' Hussamuddin

Mentor Jutawan #7:
Abang Abu

Usahawan Jutawan
Abang Abu adalah motivator kewangan terkenal di Singapura! Seorang usahawan, motivator dan juga ikon TV Singapura, Abang Abu mendedahkan rahsianya menjadi jutawan pada umur 26 tahun. Bagaimana seorang insan ini yang melalui satu kemalangan yang ngeri yang telah meragut nyawa kedua ibu bapanya dan hampir mengambil nyawanya juga, telah bangun dan menentang arus dan menjadi seorang jutawan?
Kisah inspirasi yang pasti akan menyuntik semangat anda serta strategi kewangan yang didedahkan di seminar terlarisnya di Singapura!
Antara topik yang didedahkan:
- bagaimana Abang Abu bangun daripada tragedi kemalangan yang meragut nyawa kedua ibu bapanya sehingga menjadi seorang jutawan pada umur 26 tahun?
- kata Abang Abu, semua orang yang ingin berjaya memerlukan PHD!
- mencapai matlamat semudah A-B-C-D
- 6 Peringkat penting bebas kewangan
- Cara INVEST dalam perniagaan
- mengapa memilih rumah kedai sebagai pelaburan dan bukan rumah?
- 8 Langkah untuk jadi kaya... raya


... dan banyak lagi! Sila layari :Mentor Jutawan Malaysia


"Kenapa orang itu kaya? Kenapa orang itu miskin? Semuanya bersangkut paut dengan minda" - Abang Abu

Mentor Jutawan #8:
Irfan Khairi


Jutawan Internet
Peneraju program "Jutawan", Irfan Khairi mendedahkan rahsia kejayaannya. Apa yang dilakukan oleh pemuda ini untuk menjadi jutawan? Bagaimana beliau perlu bekerja sebagai seorang tukang cuci pasaraya dan tandas selama 2 tahun untuk mengumpul wang membeli buku motivasi dan ceramah motivasi? Namun, kesemuanya telah memberi pulangan beribu kali ganda. Ketahui tips dan strategi Irfan Khairi, jutawan Internet kita!
Antara topik yang didedahkan:
- apa yang memotivasikan Irfan Khairi ingin jadi jutawan ketika berumur 18 tahun?
- untuk mencapai matlamat, Irfan Khairi terpaksa bekerja sebagai tukang cuci tandas selama dua tahun. Mengapa?
- satu-satunya formula untuk berjaya yang di akui oleh kesemua ikon jutawan
- 2 kaedah promosi perniagaan Internet Irfan Khairi yang mengubahkan keadaan dari 3 pelanggan setahun kepada 3 pelanggan setiap hari!
- strategi membaca 100 buah buku dengan hanya meluangkan 1 jam sehari!


... dan banyak lagi! Sila layari : Mentor Jutawan Malaysia


"Apa yang kita capai tahun depan, atau lima tahun akan datang, atau sepuluh tahun akan datang adalah berdasarkan pilihan dan keputusan yang kita lakukan hari ini" - Irfan Khairi


Mentor Jutawan memuatkan kisah suka & duka, kisah kegagalan, kisah inspirasi, tip-tip untuk meniti kejayaan, strategi perniagaan & kewangan dan banyak lagi dalam membantu anda mencapai kecemerlangan dalam bidang kewangan.
Sekiranya anda ingin menjadi seorang doktor pakar, anda perlu belajar di Medical School. Sekiranya anda ingin belajar perniagaan, anda perlu belajar di Business School.
Tetapi, sekiranya anda ingin menjadi jutawan, anda memerlukan mentor-mentor Jutawan!
Dalami minda jutawan supaya anda juga dapat mengaplikasikan minda yang sama.
Apa yang membezakan jutawan dan mereka yang berpendapatan sederhana?
Bagaimana kesemua ikon jutawan ini pernah menemui kegagalan atau bermula dari ZERO kini menjadi HERO?
Bagaimanakah mindset seorang jutawan Malaysia?
- Apakah persamaan yang ketara antara kesemua mentor jutawan ini di mana anda juga boleh amalkan?
- Apakah strategi untuk memastikan apa sahaja perniagaan anda akan mencapai kecemerlangan?
- Bagaimana hendak bangun setelah gagal, gagal, gagal, gagal, dan gagal lagi?
- Apa yang memberi inspirasi kepada jutawan-jutawan ini?
- Apakah yang dilakukan oleh jutawan-jutawan ini yang anda tidak lakukan?
- Mengapa antara kita ada yang bekerja bertungkus lumus, tetapi masih tidak menjadi jutawan?
Semuanya dan banyak lagi telah terjawab dalam "Mentor Jutawan" bersama Irfan Khairi.Untuk maklumat selanjutnya,sila layari :Mentor Jutawan Malaysia

Share:

RAHSIA MALAM PERTAMA

RAHSIA MALAM PERTAMA YANG BAKAL MENDEDAHKAN BAGAIMANA UNTUK MENIKMATI MALAM PERTAMA DENGAN SEMPURNA, PUAS, DAN BAHAGIA!!!
Pasangan anda pasti akan mengingati malam pertama anda sampai bila-bila...
Adakah anda dan pasangan anda sedang merancang untuk menamatkan zaman bujang dalam masa yang terdekat ini? Anda merancang untuk berkahwin dan menikmati alam rumah tangga? 


Jika jawapan anda ya, sudah tentu anda sudah pun membuat sedikit kajian atau pembacaan berkenaan dengan malam pertama anda dan pasangan anda bakal tempuhi.

Kalau anda pernah mendengar kata-kata orang tua, atau melalui pengalaman rakan-rakan anda yang telah berkahwin, kemungkinan ada di antara mereka yang mengatakan bahawa anda perlu pandai mengatur langkah semasa mendekati pasangan anda. Atau mungkin mereka katakan bahawa jangan terlalu terburu-buru bertindak nanti pasangan anda ketakutan dan kesakitan menyebabkannya menjerit atau pun menangis.
Tapi pada sebenarnya, itu hanyalah apa yang rakan-rakan anda katakan. Mungkin benar mungkin juga tidak. Anda hanya angguk-angguk dan terbayang-bayang tentang cerita mereka menakutkan tentang malam pertama.

Anda risau jika pasangan anda menghadapi masalah-masalah berikut semasa malam pertama?


Pasangan anda berasa geli selepas melihat kemaluan anda dan akhirnya malam pertama berakhir dengan kekecewaan.
Pasangan anda menangis kerana takut melihat darah
Pasangan anda berasa sakit dan menjerit
Senjata sulit anda yang gagah tiba-tiba terkulai layu selepas membuka baju pasangan
Takut mengecewakan pasangan anda jika tidak mampu menembusi kubu 'dara' pasangan anda.
Blur dan tidak tahu apa yang perlu dilakukan untuk memuaskan pasangan anda pada malam pertama
Kekecewaan malam pertama akhirnya menjadi permulaan kepada kesuraman hubungan seksual anda dan pasangan
Anda takut malam pertama anda sungguh mengecewakan?

Tapi mengapa anda perlu takut menghadapi malam pertama jika anda boleh belajar daripada kajian pakar seksologi? Tiada lagi mitos dan cerita-cerita kosong. Tiada sesuatu yang mampu mengecewakan malam pertama anda jika anda benar-benar tahu apakah yang perlu dilakukan.Maklumat Selanjutnya,sila layari :  Rahsia Malam Pertama
                                                                                     
Share:

Syamil Al-Qur'an The Miracle

"Alamilah Penghayatan
Bacaan Al-Qur'an Secara Menyeluruh"


Memperkenalkan Syamil Al-Qur'an The Miracle 15 Dalam 1

1. AL-QUR'AN TERJEMAH PER KATA
Syamil Al-Qur'an Terjemah Per Kata memparkan erti dalam bahasa untuk setiap perkataan dalam Al-Qur'an yang diletakkan betul-betul di bawah perkataan arab tersebut. Ia berfungsi sebagai Al-Qur'an tarbiyyah, membantu anda memahami maksud ayat-ayat Al-Qur'an, membimbing anda untuk belajar bahasa Al-Qur'an dan memudahkan anda menguasai bahasa Al-Qur'an.
Kelebihan yang akan anda prolehi ialah anda akan cepat memahami erti-erti ayat demi ayat yang sedang dibaca walaupun anda tidak membaca terjemahannya secara langsung. Ini kerana di dalam Al-Qur'an terdapat banyak perkataan yang berulang-ulang.
Selain itu, Al-Qur'an per Kata dilengkapi dengan pewarnaan tajwid yang memudahkan anda memahami ilmu tajwid melalui warna-warna tersebut. 







2. PENTERJEMAHAAN JABATAN AGAMA                               
Terjemahan Al-Qur'an ini adalah versi terbaru yang rasmi daripada Jabatan Agama RI yang merupakan rujukan utama penterjemahaan utama Al-Qur'an. Penterjemahan ini dinilai secara teliti dan cermat oleh Kumpulan Lajnah Pentashih Mushaf Al-Qur'an yang dimulakan pada tahun 2004. Terjemahan ini memberikan kemudahan bagi anda untuk memahami maksud setiap ayat yang anda baca.

3. TAJWID MENGGUNAKAN SISTEM QUANTUM READING QUR'AN

Metod pewarnaan tajwid yang digunakan oleh Syamil Al-Qur'an merupakan metod yang praktikal dan sistematik. Hal ini kerana:
1. Menggunakan Khat Resam Uthmani, yang bagus dan rapi, dan telah disesuaikan mengikut piawai Jabatan Agama RI.
2. Pewarnaan tajwid hanya menggunakan 4 warna iaitu biru, merah, hijau, dan hitam.
3. Setiap warna mempunyai fungsi yang berbeza yang dapat membantu anda membaca ayat-ayat Al-Qur'an secara tartil dan betul.
4. Dengan kesekataan warna tersebut, ia memudahkan dalam pembacaan yang sesuai dengan ilmu tajwid.
5. Pewarnaan tajwid tersebut menggunakan prinsip-prinsip Quantum Learning.

4. PANDUAN HUKUM TAJWID                

Panduan hukum tajwid ini diletakkan pada setiap halaman.
Tujuannya untuk mempermudahkan anda melihat kembali aturan tajwid Quantum Reading Qur'an, sehingga anda dapat membaca Al-Qur'an secara tartil sesuai dengan contoh yang diamalkan Rasulullah sallallahu 'alaihi wassalam.

5. VIDEO TUTORIAL SISTEM QRQ

Quantum Reading Qur'an (QRQ) merupakan sebuah metod pembelajaran Al-Qur'an yang paling praktikal pada masa kini.
Metod ini sangat membantu dan memudahkan anda dalam membaca Al-Qur'an dengan bacaan yang tartil dan betul.
Di dalam VCD QRQ ini, anda akan temui 3 hal utama iaitu:
1. Bagaimana caranya agar anda boleh mengamalkan pembacaan mad dan ghunnah secara konsisten.
2. Bagaimana caranya anda boleh fasih dalam pengucapan huruf-huruf hijaiyah, sesuai dengan makharijul khuruf.
3. Bagaimana caranya agar anda boleh menguasai dan mampu melafazkan ayat-ayat gharibah (ayat-ayat langka) secara baik dan betul.

6. TAFSIR AL-MUYASSAR

Tafsir Al-Muyassar diterbitkan oleh Rabithah Alam Islami, dengan karekteristik seperti berikut:
1. Menggunakan penafsiran bil ma'sur dengan memilih riwayat yang sahih.
2. Memilih perkataan dan bahasa yang praktikal serta mudah difahami.
3. Padat dan ringkas serta tidak ada pengulangan bahasan.
4. Merujuk kepada qira'ah Hafs bin Asim.
5. Tanpa menampakkan perbezaan qira'ah dan juga perbezaan struktur bahasa (I'rab).
6. Membiarkan kata-kata baku yang tidak dapat diterjemahkan.
7. Menunjukkan kaitan kandungan ayat-ayat dengan peraturan dan hukum keislaman.

7. ASBABBUNNUZUL                                           

Penyusunan Asbabunnuzul dalam setiap lembaran Mushaf Uthmani ini mencakupi perkara-perkara berikut:
1. Disusun berdasarkan lembaran Mushaf Uthmani dari salah satu ayat atau beberapa ayat yang berkaitan.
2. Mengutamakan periwayatan yang lebih tepat, dengan memperhatikan matan dari kandungan riwayat-riwayat tersebut.
3. Sumber rujukan utama penyusunan asbabunnuzul ini adalah kitab "Lubabunnuqul Fi Asbabinnuzul" karya imam Jalaluddin As-Suyuthi dan Kitab "Asbabunnuzul" Al-Wahidi.
4. Sumber-sumber lain ialah:
a. Kutubu tis'ah (Shahih Bukhari, Shahih Muslim, Sunan Tirmidzi, Sunan Nasa'i, Sunan Abu Daud, Sunan Ibnu Majah, Sunan Ahmad, Malik dan Darami).
b. Jalaluddin Al-Mahalli dab Jalaluddin As-Suyuthi, Tafsir Al Qur'anul Al'Adzim (tafsir Jalalain) Darul Fikr, Beirut.
c. Tafsir Al Qur'anul Al'Adzim (tafsir Ibnu Katsir).
d. Tafsir Al Maraghi (tafsir Ibnu Katsir).
e. Imam Qurthubi, Tafsir Al-Qurthubi Darul kutub al Arabiyah, Kaherah.
f. Abu Ja'far Muhammad bin Jarir At-Thabari, Tafsir At-Tahabari Mustafa Al-Halabi, Kaherah.
g. Ibnu Hajar Al-Asqalani, Fathu Al Bari, Mustafa Al-Halabi, Kaherah
h. An-Nawawi Al-Baghdadi, Syarah Muslim, Al-Mishriyah, Kaherah.

8. DOA-DOA DALAM AL-QUR'AN

Al-Qur'an adalah kalam Allah sebagai pedoman bagi manusia. Di dalamnya mengandungi doa-doa yang diajarkan terus oleh Allah untuk kita.
The Miracle menandainya sehingga anda mudah mengamalkan doa-doa tersebut dalam satu kotak khas dilengkapi dengna judul doa, isi doa dan maksudnya.

9. MUKJIZAT AL-QUR'AN                             

Bukti-bukti kemukjizatan Al-Qur'an yang dijelaskan secara sederhana sebagai kemudahan bagi anda untuk memahami keagungan Al-Qur'an.
Penuh dengan penjelasan terperinci mengenai ayat-ayat, ibadah, hukum-hukum, tanda-tanda kebesaran Allah, tempat bersejarah, tokoh dan ilmu pengetahuan yang didasari ayat-ayat Al-Qur'an.

10. INDEKS AL-QUR'AN

Indeks Al-Qur'an (Penterjemahan Al-Qur'an) ini disusun berdasarkan:
1. Susunan indeks secara alfabetik menggunakan metod penyusunan kamus bahasa.
2. Pencarian perkataan/kalimah berdasarkan pada perkataan asal. Misalnya untuk mencari "mengajak", rujuk "ajak".

11. ATLAS AL-QUR'AN

Atlas koleksi tempat-tempat bersejarah yang disebutkan dalam Al-Qur'an sebagai kemudahan bagi anda memperoleh gambaran besar mengenai kebenaran Al-Qur'an.
Dijelaskan dengan perbandingan nama-nama daerah tersebut pada masa kini dan di masa lampau.

12. KISAH PARA NABI DALAM AL-QUR'AN

Kisah-kisah penuh hikmah dalam Al-Qur'an dijelaskan secara sederhana untuk kemudahan anda. Dimulai dari perjalanan Nabi Adam Alaihi Salam sehingga Nabi Muhammad Sallallahu Alaihi Wassalam yang berdampingan dengan atlas perjalanan mereka.

13. ZIKIR AL-MA'SURAT                                 

Al-Ma'surat merupakan koleksi wirid yang terdiri dari ayat-ayat pilihan dan lafaz-lafaz dari hadith Rasulullah Sallallahu Alaihi Wassalam yang biasa baginda amalkan dalam wiridnya.
Tuntutan doa dan zikir yang baik tentulah seperti yang dicontohkan Rasulullah, kerana itu zikir-zikir dalam Al-Ma'surat ini sangat sesuai untuk diamalkan oleh setiap muslim.
Anda akan memperoleh manfaat dari aktiviti zikir dan doa Al-Ma'surat ini antaranya bahawa dengan berzikir kita akan selalu ingat dan berkomunikasi dengan Allah serta sentiasa merasakan kewujudan-Nya. Hal ini dikuatkan oleh firman Allah: "kerana itu, ingatlah kamu kepada-Ku nescaya Aku ingat (pula) kepadamu." (QS Al-Baqarah: 152).
Al-Ma'surat ini pula akan menjadi sahabat anda dalam mencapai nikmat zikir, menghayati dan mengamalkannya dalam kehidupan di dunia.


14. INTISARI AYAT

Intisari Ayat berisi penekanan penting dari setiap halaman yang anda baca.
Hal ini akan memberikan kemudahan bagi anda untuk secara cepat mendapat gambaran mengenai halaman yang sedang anda baca.

15. LINKS TO RELATED ARTICLES

Petunjuk-petunjuk untuk mempelajari lebih dalam tema pembahasan pada halaman yang anda baca sebagai kemudahan untuk anda memahami lebih dalam. Diisi dengan kitab-kitab rujukan, halaman berkaitan, serta alamat internet yang boleh anda gunakan untuk memperolehi penjelasan yang lebih komprehensif.

Untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut menganai Syamil Al-Qur'an The Miracles dan membuat tempahan, sila layari : Syamil Al-Qur'an The Miracle

 
Share:

Menambah Ketinggian Tubuh Badan

                Tahukah anda?
             Kini anda boleh menambah ketinggian,
          Walaupun Selepas Akil Baligh !

Tahukan anda bahawa 95% individu tinggi di dunia ini mempunyai ibubapa yang lebih pendek, dan mereka membesar melepasi ketinggian ibubapa mereka? Anda boleh mempengaruhi tumbesaran anda tak kira baka mahupun ciri fizikal keturunan anda, atau apa sahaja yang dikatakan orang mengenai alat menambah ketinggian ini.

Menurut kajian tumbesaran manusia Doktor Ichiro Kawaguchi dari Tokyo Research Laboratory of the National Health Department dan Doktor A. Kawata dari Universiti Kyoto, tumbesaran ketinggian manusia tidak berpandukan faktor baka semata-mata.

Ianya dipengaruhi oleh kesan hormon-hormon tertentu ke atas tumbesaran 26 tulang badan dan bahagian rawan (cartilageneous) pada 62 tulang bahagian anggota bawah badan. Rangsangan kelenjar pituitari akan menambah pengeluaran hormon yang akan menggalakkan pertumbuhan bahagian cartilageneous tetulang anggota bawah badan, seterusnya mengakibatkan penambahan ketinggian.

Menurut terbitan Journal of Nurse Health Science [2002 Aug:4(3 Suppl):A4], kajian percubaan ke atas refleksologi kaki mendapati ianya meningkatkan kadar rembesan kelenjar pituitari yang meggalakkan ketinggian iaitu hormon pertumbuhan manusia. Didapati refleksologi kaki meningkatkan 'endorphin' (penderia keseronokan) serta mengurangkan kesakitan dan kekhuatiran di kalangan individu pelbagai umur.

                                                         
       Mengapa Anda Perlu Menambah Ketinggian? 

 Bagi sesetengah orang, ketinggian tidak dianggap begitu penting atau langsung   tidak mereka hiraukan. Barangkali mereka telah mencapai ketinggian badan yang mencukupi atau bahkan lebih tinggi berbanding dengan orang yang di sekitar mereka dan mereka tidak pernah merasai perasaan  menjadi orang yang bertubuh rendah.



Kajian membuktikan bahawa individu yang bertubuh rendah kurang berpeluang menjalin hubungan romantis, mempunyai bilangan anak yang kecil, dan pada amnya menerima gaji yang rendah. Mereka juga sukar mencari fesyen pakaian dewasa. Wanita yang bertubuh rendah sering berkata mereka tidak dipandang serius berbanding rakan mereka yang lebih tinggi. Individu yang rendah wajar menerima hak dan keistimewaan sebagaimana yang dinikmati individu lain. Kami berharap dapat menbantu anda dalam hal ini.                                                                                                                                                                                                                 


     
     
Kajian Juga Menunjukkan:

Tubuh yang tinggi membuatkan seseorang itu kelihatan lebih berwibawa,  anggun serta berketrampilan.

Pelbagai jenis profesion (spt juruterbang, pramugari, tentera, polis, wartawan, model, artis, atlet olahraga tertentu, dll) mensyaratkan ketinggian badan yang minimum pada tahap tertentu. Tubuh badan yang rendah mempunyai peluang yang agak kecil dalam memilih pekerjaan.

  Lelaki bertubuh tinggi lebih mudah mendapatkan penghormatan & perhatian oleh wanita atau lelaki lain.

Seorang yang bertubuh tinggi akan kelihatan lebih dewasa. Si adik yang bertubuh lebih tinggi dari kakaknya sering dianggap sebagai kakak.

Dan banyak kelebihan yang lain bagi orang yang memiliki ketinggian yang ideal.

                                 
     Carta Berat Badan & Ketinggian Yang Ideal 
          Lelaki                                                         Wanita
    158 cm 51-64 kg                                          150 cm 44-55 kg
    160 cm 52-66 kg                                          153 cm 45-57 kg
    163 cm 54-69 kg                                          155 cm 47-59 kg  
    165 cm 55-70 kg                                          158 cm 48-61 kg
    168 cm 57-71 kg                                          160 cm 49-63 kg 
    170 cm 59-73 kg                                          163 cm 50-64 kg
    173 cm 61-75 kg                                          165 cm 52-66 kg            
    175 cm 63-77 kg                                          168 cm 53-67 kg                                         
    178 cm 64-79 kg                                          170 cm 55-70 kg   

    180 cm 66-81 kg                                          173 cm 57-73 kg                                     
    183 cm 68-84 kg                                          175 cm 59-75 kg    
    185 cm 70-86 kg                                          178 cm 61-77 kg           

    188 cm 72-88 kg                                          180 cm 63-79 kg  
                          THE BODY MASS INDEX (BMI) 

                                  Index Berat Badan 
                             


   "Rahsia Menambah Ketinggian    Telah TERBONGKAR!! Kini Sesiapapun Boleh Menjadi LEBIH Tinggi.    Jaminan 100% Wang Dikembalikan"
 Anda mencari cara yang selamat, berkesan, murah & semulajadi untuk menambah ketinggian?
    Jemu kerana bertubuh rendah?
    Hampa dan kurang keyakinan diri dalam segala yang anda lakukan sebab anda rendah?
    Anda mencari cara terbukti untuk menambah ketinggian?
    Jelak menghabiskan wang dengan cara-cara menambah ketinggian yang palsu, serta teknik dan barangan yang tidak berkesan?

Jika anda menjawab 'YA' kepada soalan-soalan di atas, anda mungkin sudah biasa dengan masalah tersebut. Lupakan suntikan hormon pertumbuhan atau pembedahan pemanjangan anggota badan. Kaedah tersebut melibatkan kos tinggi dan mungkin membahayakan anda. Apa yang anda perlukan ialah kaedah yang selamat, berkesan dan murah untuk menambah ketinggian anda secara semulajadi dan senang. Oleh itu apa tunggu lagi...bertindak lah sekarang ! Untuk maklumat selanjutnya,sila layari : Menambah Ketinggian Tubuh Badan

                                                                                                                                                                  




Share:

Seks Hebat Untuk Suami & Isteri

Seks Hebat Untuk Suami&Isteri

Adakah Anda Antara 73% Suami Yang Gagal Memuaskan Isteri?

Adakah Anda Antara 73% Isteri Yang Gagal Mendapat Kepuasan Daripada Suami?


Sebagai suami anda pasti ingin memberikan kepuasan kepada isteri anda. Dia sering tersenyum setelah selesai segalanya TETAPI anda tahu dia inginkan lebih daripada itu jika boleh. Anda malu dan memendam perasaan kecewa atas kegagalan anda selama ini.
    

Sebagai isteri anda jarang sekali ataupun tidak pernah mendapatkan kepuasan setelah selesai segalanya. Anda mahu suami anda meneruskan aksi TETAPI dia tidak berkemampuan. Anda senyum kepadanya untuk menyembunyikan kekecewaan anda. Namum keinginan anda masih membara di dalam.  
                                                                                            
Anda Ada Masalah...                   
Ada Penyelesaiannya!                 

                                                                                            
Penyelesaian Untuk Suami:

Menjelaskan kepada anda  kesilapan BESAR yang anda sering lakukan semasa seks.  Jika anda salah langkah, isteri anda pasti akan hampa dan kecewa.

Mmemberi anda teknik yang amat berkesan membelai faraj isteri... dia boleh klimax sebelum anda menggunakan senjata utama anda!

Berkongsi dengan anda petua untuk lebih mengeraskan senjata anda dan teknik-teknik untuk mengelakkan anda daripada memancut awal. Amat penting sekali!

Mencadangkan  70 posisi seks bergambar  yang pasti dapat memberi kefahaman yang jelas. Tiada lagi keraguan! Anda boleh mencuba kesemuanya dan kemudian memilih posisi mana yang anda berdua suka, selesa dan dapat memberi kepuasan.
Sungguh hebat!                                              
                                                                  
                                                                   
Penyelesaian Untuk Isteri:

Anda mesti mahir bercium! Ada petua-petua yang akan dapat  meningkatkan keghairahan suami anda dengan ciuman. Belum apa-apa lagi dah ghairah...

Yang teramat penting - Mengajar anda teknik-teknik melayan senjata suami... 10 petua hebat untuk memberi suami anda kepuasan seks oral. 
                                                                                                                   

Penyelesaian Untuk Suami & Isteri:

1.  Menggoda pasangan anda di luar kamar... banyak cara yang di cadangkan!
2. Gunakan seks toys, coklat, aiskrim dan banyak lagi ketika beraksi... setelah mencuba anda pasti mahukan lagi!
3. Permainan seks... keseronokkan tanpa perbelanjaan besar!
4. Tarian bogel pasti akan membuat nafsu pasangan anda huru-hara. Dan banyak lagi teknik-tekniknya, semuanya hanya terdapat di Seks Hebat Untuk Suami & Isteri.
Untuk penerangan selanjutnya dan untuk mendapatkan Seks Hebat Untuk Suami & Isteri, sila layari :
Seks Hebat  


 
Share:

Satu Malaysia

Satu Malaysia
Dikuasakan oleh Blogger.

Facebook

Recent Posts

Theme Support