10 BAHAGIAN TUBUH LELAKI DIGILAI WANITA

BAHAGIAN manakah dari tubuh pasangan yang paling anda suka? Jawapannya pasti beragam bukankah selera setiap orang itu beza-beza. Tapi nyatanya, dari sebuah kajian yang melibatkan lebih dari 100 wanita, mendapati ada 10 bahagian tubuh lelaki yang membuat mereka tergila-gila.

Ingin tahu apakah bahagian tersebut? Sebahagiannya sudah boleh dijangkakan, tapi ada bahagian lain yang mungkin luput dari perhatian lelaki yang ternyata mampu memikat kaum hawa. Apa ya?

PUNGGUNG
Punggung menduduki peringkat pertama bahagian tubuh lelaki yang disukai oleh kaum hawa. Ini menunjukkan wanita tidak jauh berbeza daripada lelaki. Beberapa orang wanita menyatakan mereka menyukai punggung berbentuk "setengah bulan," sementara yang lain lebih suka punggung berbentuk "sedikit berbelok."

ALAT KELAMIN
Bahagian tubuh lelaki yang ini berada di peringkat kedua.
Kajian mendapati para wanita tidak mengkhususkan pada ukuran seperti yang diungkapkan dalam bahasa Inggeris "size doesn'* matter" masih tetap berlaku. Tetapi yang lebih penting ramai wanita menyatakan daeruh sekitar alat kelamin sangat penting,

di antaranya warna kulit yang seimbanag, tidak terlalu berurat, tidak terlalu peendek, tidak terlalu besar, tebal dan juga menjadi perhatian kaum hawa ialah aroma alat kelamin, Untuk itu kaum lelaki sangat disarankan agar sentiasa menjaga kesihatan sehingga tidak menghasilkan aroma yang menyengat untuk dihidu wanita.


PERUT
Tidak menghairankan sebahagain besar wanita menyenangi. perut lelaki yang rata. Beberapa orang wanita tidak menginginkan perut yang berotot, tetapi perut yang rata lebih baik.

PANGKAL PEHA
Wanita yang mfemiliki pinggul lebih kecil tampak lebih baik. Wanita juga ternyata sangat suka dengan lelaki yang berpinggul (pangkal peha) kecil. Perkara ini disukai wanita terutama untuk melakukan 'sepitan' saat berhubungan intim.

TANGAN
Dalam kajian lain wanita menyebutkan tangan seorang lelaki mengatakan banyak hal tentang dirinya.  Ini mengacu pada hal lain seperti apa yang ia dapat lakukan untuk sebuah kehidupan dan apa yang dia pancarkan tentang dirinya pada dunia, semua berasal dari tangan. Intinya wanita senang menjilat jari-jari lelaki, kerana itu pastikan setiap lelaki memiliki tangan yang selalu bersih dan sihat sebab ia sangat penting bagi kaum lelaki.

LIDAH
Salah satu bakat kaum lelaki yang dikagumi Wanita ialah kemampuan lelaki menggunakan lidahnya.  Ramai wanita menyatakan bahawa lidah adalah otot terkuat dalam tubuh meskipun hal ini masih diperdebatkan. Lidah boleh digunakan untuk ciuman, selain digunakan ketika nelakukan oral seks, lidahlah yang paling banyak memainkan peranan.

BIBIR
Wanita menyenangi bibir yang penuh, tidak hanya untuk daya tarik seksual tetapi bagi sesuatu yang lebih intim yang dapat dilakukan bersama. Tetapi wanita memiliki kesenangan berbeza-beza, beberapa orang wanita lain suka bibir yang tebal bahagian bawah.

OTOT LENGAN
Otot lengan yang sedikit berisi tidak hanya menggambarkan kekuatan, juga mencerminkan perawatakan yang baik. Seperti juga dada, wanita suka melihat otot biceps (bikuspid) ketika mengenakan sweater atau tshirt.

DADA
Semua lelaki pada umumnya menyukai sepasang payudara yang seksi, begitu juga wanita memiliki selera sama ketika melihat dada lelaki. Sebahagian besar wanita mengatakan mereka penasaran untuk melihat dada di sebalik pakaian lelaki, seperti sweater atau t-shirt yang melekat dalam tubuh lelaki, dan mengatakan
penasaran untuk melihat ada apa di dalam sana.


BAHU
Dalam kajian tersebut juga, para responden menyatakan bahawa bahu adalah peringkat ke 10 dari bahagian tubuh lelaki yang disenangi. Wanita menyukai lelaki berbahu lebar sebagai petanda kekuatan dan maskulinannya. Nah, mana bahagian tubuh yang jadi kegemaran anda?
Share:

0 comments:

Satu Malaysia

Satu Malaysia
Dikuasakan oleh Blogger.
Lazada Malaysia

Facebook

'; /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })(); '; // required: replace example with your forum shortname /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function () { var s = document.createElement('script'); s.async = true; s.type = 'text/javascript'; s.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/count.js'; (document.getElementsByTagName('HEAD')[0] || document.getElementsByTagName('BODY')[0]).appendChild(s); }());

Recent Posts

Pages

Theme Support