Millenium Perfume


 *Wangian spray 5ml serta Jenis Roll 5ml dan wangian Available (kereta,pejabat,rumah dan sebagainya) 5ml kini berada di pasaran.

                         
Minyak wangi keluaran Millenium Perfume Enterprise ialah koleksi eksklusif daripada formula khas pati minyak wangi tanpa alkohol yang diinspirasikan daripada jenama terkenal antarabangsa.

Terdapat pelbagai set koleksi eksklusif ini yang sesuai untuk semua lelaki dan wanita, terutamanya bagi Muslimin dan Muslimah. Tersedia dalam botol yang direka khas menggunakan "roll-on" supaya mudah digunakan dan dibawa untuk perjalanan (travel) ke mana sahaja.
 


 Pati Minyak wangi TANPA Alkohol Millenium Perfume Enterprise adalah merupakan ekstrak asli dan mempunyai haruman yang sangat kuat. Sila gunakan sedikit sahaja. Penggunaan pada pakaian akan mengekalkan haruman istimewa untuk tempoh sehingga 32 jam!
Hanya dengan pembelian kali pertama sekotak  Pati minyak wangi Millenium Perfume Enterprise  bernilai RM50.00, anda bakal mendapat:
*Belian seterusnya dengan Harga Istimewa (Harga Ahli)
*Bonus belian produk ahli tajaan bermula (25/1/2011)
                                                 
  • Pelbagai set eksklusif Pati Minyak Wangi Tanpa Alkohol Inspirasi Jenama Antarabangsa yang berkualiti tinggi.(Mengikut PILIHAN ANDA)
  • Sebuah laman web affiliate yang canggih dan menyediakan pelan insentif yang sangat menarik dan hebat bagi mereka yang meminati dunia perniagaan. Alamat laman web ini juga mendapat publisiti yang meluas seluruh negara, dan disebarkan di setiap pek kotak yang dibekalkan kepada pengguna.
  • Setiap penajaan tanpa had, bonus Rm 10 dan mendapat sistem komisyen 5x5 dengan melalui program insentif MILLENIUMPERFUME.NET. Program affiliate ini memberi peluang untuk bekerja dari rumah dan sesuai untuk semua peringkat masyarakat. Cuma memperkenalkan pada kenalan menyertai Program Affiliate Milleniumperfume.net. Anda juga boleh promosikan laman web affiliate anda yang diberikan PERCUMA secara online. Setiap  tajaan anda aktif, anda dapat komisen hebat.

  • Anda boleh mulakan perniagaan  Minyak Millenium Perfume Enterprise secara sambilan. Walaupun anda masih bekerja, anda boleh berniaga pada hujung minggu atau pada malam hari untuk mencari "side income". Anda juga boleh membuat mengurus perniagaan hanya dari rumah pada waktu selepas bekerja seperti pada waktu malam hanya melalui talian Internet. Anda hanya kenalkan rakaniaga baru di bawah tajaan anda, dan anda akan dapat insentif atas setiap pengaktifan mereka. Proses penghantaran akan dikawalselia oleh pihak MilleniumPerfume.Net sendiri.
  • Atau anda boleh mencari pekerja untuk menjalankan perniagaan anda dimana sekarang ini tenaga pekerja amat mudah untuk dicari kerana ramai remaja yang menganggur dan ramai pekerja kilang diberhentikan atas sebab ketidakseimbangan ekonomi daripada luar negara baru-baru ini.
  • Atau anda boleh berniaga secara full-time di mana anda hanya perlu mencari lokasi perniagaan yang strategik untuk berniaga. Anda boleh menyewa premis yang strategik, menjadi stokis MilleniumPerfume.Net dan menerima keuntungan hasil jualan runcit dan keuntungan daripada insentif online.

    Insentif Kumpulan 5x5 Level Auto-Spillover disediakan. Jadual agihan insentif bagi 1 akaun bagi Matrik Auto-Spillover 5x5 level:
     
    LEVEL
    AHLI
    KOMISYEN
    JUMLAH (RM)
    1
    5
    RM 2.00
    10.00
    2
    25
    RM 2.00
    50.00
    3
    125
    RM 2.00
    250.00
    4
    625
    RM 2.00
    1,250.00
    5
    3125
    RM 1.00
    3,125.00
    PENAJAAN
    TANPA HAD
    RM 10.00
    (RM10 x ???)
    Jumlah Keuntungan (1 Akaun)  
    RM4675.00 +
    (RM10 x JUMLAH TAJAAN)
    Jumlah agihan insentif bagi Pakej 1 (1 akaun) bagi Matrik Auto-Spillover 5x5 level ialah:RM4,675.00 x 1 = 4,675.00 + (PENAJAAN RM10 x ???)

Share:

0 comments:

Satu Malaysia

Satu Malaysia
Dikuasakan oleh Blogger.
Lazada Malaysia

Facebook

'; /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })(); '; // required: replace example with your forum shortname /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function () { var s = document.createElement('script'); s.async = true; s.type = 'text/javascript'; s.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/count.js'; (document.getElementsByTagName('HEAD')[0] || document.getElementsByTagName('BODY')[0]).appendChild(s); }());

Recent Posts

Pages

Theme Support