Apa itu Pemasaran Affiliate

Pemasaran Affiliate adalah cara untuk mempromosikan perniagaan online melalui program Affiliate dan iklan yang membayar sekutu (atau penerbit) jenis yuran berdasarkan jumlah perniagaan website mereka membawa syarikat peniaga.

Selamber Jer Photoshop - rahsia kuasai teknik Photoshop dengan SeLamBeR dan pantas
Ini adalah bentuk bagi hasil atau yuran iklan yang berpusat.  Namun, sering dikaitkan dengan pemasaran rangkaian atau multi level marketing dan kerana itu banyak syarikat lebih suka menggunakan "prestasi pemasaran" panjang. Gabungan pemasaran adalah jenis kos yang paling efektif pemasaran ada, dan sebenarnya sangat cekap. Untuk alasan ini, banyak syarikat (terutama yang bermula pada hari-hari awal e-commerce) berhutang dalam jumlah yang besar untuk pemasaran sekutu (amazon.com adalah contoh yang baik) dan kini telah menjadi normal bagi syarikat untuk memasukkan pemasaran sekutu di banyak rencana mereka.

Ada tiga jenis kaedah pampasan yang berkaitan dengan pemasaran sekutu. Jenis pertama adalah Kos pada Klik (BPK) atau Kos pada Mil (CPM.) Pada dasarnya, affiliate mendapatkan  berapa banyak klik iklan di laman web yang dihasilkan, atau dengan hanya memiliki iklan diterbitkan di website. Tetapi kerana penipuan klik yang banyak , BPK tidak lagi bentuk umum yang digunakan untuk pemasaran sekutu. Umumnya, syarikat sekarang baik menggunakan BPA (Kos pada Action) atau CPS Yang pertama didasarkan pada seberapa banyak iklan yang menghasilkan bunga oleh clicker untuk benar-benar membeli atau mendaftar di laman web yang diiklankan (Kos pada Sale.), Yang kedua adalah berdasarkan pada jualan. Dengan kata lain, sekutu dibayar jika clicker sebenarnya pembelian sesuatu di laman web yang diiklankan.

Selamber Jer Photoshop - rahsia kuasai teknik Photoshop dengan SeLamBeR dan pantas
Share:

0 comments:

Satu Malaysia

Satu Malaysia
Dikuasakan oleh Blogger.
Lazada Malaysia

Facebook

'; /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })(); '; // required: replace example with your forum shortname /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function () { var s = document.createElement('script'); s.async = true; s.type = 'text/javascript'; s.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/count.js'; (document.getElementsByTagName('HEAD')[0] || document.getElementsByTagName('BODY')[0]).appendChild(s); }());

Recent Posts

Pages

Theme Support