Lenovo A390 IdeaPhone 4GB Hitam


Sokongan SIM Dual
4.0 "skrin
Android 4.0.4
kamera 5.0MP
/ 512MB RAM 4GB dalaman
1GHz Dual Core MTK 6577 CPU
WiFi + Bluetooth
sokongan microSD sehingga 32GB

Memperkenalkan Lenovo A390 Smartphone dimuat sepenuhnya tetapi sangat berpatutan. Ciri-ciri pemproses Dual Core dan keupayaan Dual SIM , ini " kecantikan 4 menawarkan keupayaan multitasking dipertingkatkan. Sebuah kamera 5MP dan sistem operasi Android 4.0 dengan akses kepada lebih daripada 700,000 aplikasi di sisi lain , janji hiburan tanpa henti . Dapatkan semua ini dan banyak lagi, semuanya pada harga yang tiada tandingan.


Besar Skrin 4 "
Yang besar 4 "LCD paparan skrin membolehkan anda menikmati pengalaman terbaik dalam tidak kira apa yang anda lakukan. Permainan , video dan hanya biasa melayari internet adalah satu pengalaman yang hebat dengan memaparkan warna-warna terang dan kejelasan yang menakjubkan .

Processor Core Dual
Pemproses dual core A309 membolehkan lebih baik multitasking terutamanya apabila anda beralih antara aplikasi . Pemproses hanya menyampaikan usul lancar sepanjang dan bersama-sama dengan sistem operasi Android, gagap semasa bermain permainan atau video HD juga tidak wujud memberikan anda hiburan yang terbaik Lenovo boleh menawarkan.

Dual SIM
Jika anda ingin perniagaan yang berasingan dan keseronokan konfigurasi SIM Dual memberi anda pilihan untuk mempunyai dua nombor telefon dalam satu telefon pintar. Kini anda tidak perlu membeli secara berasingan dua telefon sebagai ciri Dual SIM menggabungkan kedua-dua dunia untuk mewujudkan telefon pintar muktamad.
Share:

0 comments:

Satu Malaysia

Satu Malaysia
Dikuasakan oleh Blogger.
Lazada Malaysia

Facebook

'; /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })(); '; // required: replace example with your forum shortname /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function () { var s = document.createElement('script'); s.async = true; s.type = 'text/javascript'; s.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/count.js'; (document.getElementsByTagName('HEAD')[0] || document.getElementsByTagName('BODY')[0]).appendChild(s); }());

Recent Posts

Pages

Theme Support