Bolehkah Kanak-Kanak Berusia 15 Bulan Membaca?

Bolehkah anak berusia 15 bulan membaca? Apa pandangan anda? Mustahil bukan? Tetapi pada usia inilah anak anda perlu dilatih untuk mula mempunyai minat untuk membaca supaya pada usia 3 tahun nanti mereka bersedia untuk membaca.


Pada mulanya anak-anak kecil ini lebih berminat dengan warna buku, pergerakan kertas yang diselak, bunyi bising kertas dan suara lucu anda. Bagaimanapun, sambil anda bercakap dan membaca, mereka akan melihat pergerakan jari telunjuk anda dan mula melihat warna, bentuk dan corak gambar dan teks yang dibacakan.

Ibu bapa bukan sahaja perlu bijak memilih buku yang sesuai tetapi juga pandai menggunakan buku untuk merangsang minat membaca kepada anak-anak kecil

Untuk itu kami telah menyediakan rangkaian produk Siri Cepat Membaca yang telah lama terbukti berjaya dalam melahirkan anak-anak yang boleh membaca pada usia yang awal.

Jangan lepaskan peluang ini demi masa depan anak-anak anda. Anak-anak yang boleh membaca pastinya selangkah lebih bijak berbanding kanak-kanak lain.
Siri Cepat Membaca Bacalah Anakku
Harga Pasaran : RM36.90
Harga Ahli VIP :
RM33.50
Early Reading Series ReadEasyHarga Pasaran : RM39.90
Harga Ahli VIP :
RM36.50
Siri Cepat Membaca Al-Quran Al-FurqanHarga Pasaran : RM36.90
Harga Ahli VIP : RM35.00
DAPATKAN KETIGA-TIGA SET PADA HARGA LEBIH ISTIMEWA
Set Lengkap Siri Cepat Membaca
Harga Pasaran : RM144.30
Harga Ahli Biasa : RM135.00
Harga Ahli VIP :
RM125.00
Untuk tempahan dan belian... sila layari;http://adikbijak.com/ref.pl?MJ01029 dan pilih produk yang anda ingini. Anak-anak anda pasti gembira menerima set-set istimewa di atas.

Share:

0 comments:

Satu Malaysia

Satu Malaysia
Dikuasakan oleh Blogger.
Lazada Malaysia

Facebook

'; /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })(); '; // required: replace example with your forum shortname /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function () { var s = document.createElement('script'); s.async = true; s.type = 'text/javascript'; s.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/count.js'; (document.getElementsByTagName('HEAD')[0] || document.getElementsByTagName('BODY')[0]).appendChild(s); }());

Recent Posts

Pages

Theme Support