iScripts

iScripts komited untuk membangunkan perisian web berkualiti bagi pelanggan kami untuk mencipta perniagaan online. Kami mengembangkan skrip yang meliputi model perniagaan. Ini bererti anda boleh mencipta perniagaan online yang layak dengan salah satu skrip web kami.

Beberapa aspek kunci produk iScripts:
  • Pendapatan menghasilkan - Sebahagian besar produk-produk perisian kami membolehkan anda untuk menghasilkan pendapatan tanpa bergantung pada penghasilan iklan.
  • Low kos awal - anda tidak menghabiskan banyak wang untuk membawa ide anda ke dalam kehidupan.
  • Mudah untuk menginstal dan menguruskan - Semua produk perisian datang dengan install wizard.
  • Open source - anda boleh mengubah suai untuk memenuhi perubahan spesifik anda. Jika anda tidak yakin, kita boleh menyesuaikannya untuk memenuhi keperluan unik anda dan ide.
  • Penuh sokongan produk - Jika anda menghadapi masalah apapun dengan script, kita di sini untuk membantu.
  • Menginstal Perkhidmatan - Jika anda tidak akrab, kita boleh memasang di laman anda untuk anda.
  • Custom Programming - anda memiliki naskah unik / ide? Kita boleh mengubahnya menjadi kenyataan bagi kos yang munasabah.   



  • iScripts adalah sebahagian daripada Armia Systems Inc, sebuah syarikat pembangunan perisian tertumpu pada aplikasi web. Kami menawarkan solusi kunci gilirannya, termasuk pembuatan laman web, pembangunan e-commerce, database integrasi, dan managed services, menyokong organisasi anda jumlah kewujudan talian. Kami di Armia Systems, Inc fokus pada satu sederhana, jujur pernyataan nilai: Klien kami 'kesuksesan adalah satu-satunya prioritas kita.
Armia Systems, Inc, menawarkan perkhidmatan e-perniagaan anda perlu membuat perniagaan anda berjaya. Desain laman web, pembangunan e-commerce, dan keperluan perisian web tersuai akan dipenuhi dengan kelajuan dan ketepatan yang sangat terlatih kami pasukan profesional TI professionals.The di Armia Systems, Inc mempunyai kemahiran untuk mengendalikan projek-projek anda yang paling menuntut. Kami berpusat di Schaumburg, di pinggiran bandar barat laut Chicago, IL. Kami juga memiliki dan mengoperasikan perkembangan kita sendiri dan sokongan pusat di Kochi, India Selatan.


Share:

0 comments:

Satu Malaysia

Satu Malaysia
Dikuasakan oleh Blogger.
Lazada Malaysia

Facebook

'; /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })(); '; // required: replace example with your forum shortname /* * * DON'T EDIT BELOW THIS LINE * * */ (function () { var s = document.createElement('script'); s.async = true; s.type = 'text/javascript'; s.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/count.js'; (document.getElementsByTagName('HEAD')[0] || document.getElementsByTagName('BODY')[0]).appendChild(s); }());

Recent Posts

Pages

Theme Support